Gloria
Symbolika Svaté trojice v dílech Bacha, Vivaldiho a Händela
Simona ŠATUROVÁ | soprán
Jana SEMERÁDOVÁ | umělecká vedoucí, flauto traverso
COLLEGIUM MARIANUM
6 houslí, 2 violy, violoncello, kontrabas, teorba, cembalo a varhany, 2 flétny, hoboj, fagot
Recenze
Posluchač zůstává hluboce dojat
,,Posluchač zůstává hluboce dojat. Na jednu stranu nadchne ,,Gloria“ mistrovským ohňostrojem koloratur, technickou rafinovaností, povedeným výběrem rozmanitých skladeb a stylovou všestranností. Na druhou stranu dojímá obrovská výrazová síla jak Simony Šaturové, tak i ansámblu Collegium Marianum.“
Magazin Klassik, 2013, Heike Nasritdinova
,,Role hudebního partnera se ujalo Collegium Marianum pod vedením Jany Semerádové a společně tak z nádherných barokních kusů vytvořili živoucí, dýchající organismus, který vás donutí rozjímat a za chvíli zase jásat v duchu názvu nahrávky.“
Michaela Vostřelová, březen 2011, Harmonie
Program
Georg Friedrich Händel (1685 – 1759)
“Gloria”
Georg Friedrich Händel
Concerto grosso G dur, Op. 3 No. 3
Johann Sebastian Bach (1685 – 1750)
„Quia respexit“ z Magnificat
Johann Sebastian Bach
Ricercare a 3
Antonio Vivaldi (1678 – 1741)
„Gloria“ z Laudate Pueri RV
Georg Friedrich Händel
„Pifa“ z oratoria Mesiáš
Johann Sebastian Bach
„Schaffe koennen“ BWV 208
Georg Friedrich Händel
„Oh, had I Jubal’s Lyre“ Josua
Johann Sebastian Bach
„Suesser Trost“ z kantáty BWV 151
Nejbližší koncerty
- 12. 10. 2024
PICCOLI 2024
Anežský klášter, Anežská 12, Praha 1
12. 10. 2024Barokní fantazie
Husův sbor, Stará Bělá
13. 10. 2024PICCOLI 2024
Anežský klášter, Anežská 12, Praha 1