Gloria

Gloria

Symbolika Svaté trojice v dílech Bacha, Vivaldiho a Händela

Simona ŠATUROVÁ | soprán
Jana SEMERÁDOVÁ | umělecká vedoucí, flauto traverso
COLLEGIUM MARIANUM
6 houslí, 2 violy, violoncello, kontrabas, teorba, cembalo a varhany, 2 flétny, hoboj, fagot

 

Recenze

Posluchač zůstává hluboce dojat

,,Posluchač zůstává hluboce dojat. Na jednu stranu nadchne ,,Gloria“ mistrovským ohňostrojem koloratur, technickou rafinovaností­, povedeným výběrem rozmanitých skladeb a stylovou všestranností­. Na druhou stranu dojí­má obrovská výrazová sí­la jak Simony Šaturové, tak i ansámblu Collegium Marianum.“

Magazin Klassik, 2013, Heike Nasritdinova

,,Role hudebního partnera se ujalo Collegium Marianum pod vedením Jany Semerádové a společně tak z nádherných barokních kusů vytvořili živoucí­, dýchají­cí­ organismus, který vás donutí rozjímat a za chví­li zase jásat v duchu názvu nahrávky.“

Michaela Vostřelová, březen 2011, Harmonie

 

Program

Georg Friedrich Händel (1685 – 1759)
“Gloria”
Georg Friedrich Händel
Concerto grosso G dur, Op. 3 No. 3
Johann Sebastian Bach (1685 – 1750)
„Quia respexit“ z Magnificat
Johann Sebastian Bach
Ricercare a 3
Antonio Vivaldi (1678 – 1741)
„Gloria“ z Laudate Pueri RV
Georg Friedrich Händel
„Pifa“ z oratoria Mesiáš
Johann Sebastian Bach
„Schaffe koennen“ BWV 208
Georg Friedrich Händel
„Oh, had I Jubal’s Lyre“ Josua
Johann Sebastian Bach
„Suesser Trost“ z kantáty BWV 151

 

CD_Gloria_Saturovat_foto-Jan-Houda

Nejbližší koncerty